På Vallsberget med tjejerna och nypistad backe. Så många timmar jag spenderat i denna backe under min tid när jag tränade/tävlade. Kul återupptäcka på nytt. Manchester 😍

Triss i brudar

(null)

Tilde med kören och ett magiskt "Mello-uppträdande" med 120 pers i publiken. Samma kyrka undertecknad firade avslutningar och konfirmation. Cirkeln sluten (typ🤪)

Lilleman nöjd det bjöds på semlor efteråt

Pysselkväll

Resultat typ 3 h senare 😅

(null)

Nöjd medaljöre efter Lilla-Vasaloppet (samtidigt som pappan var och körde nattvasan på "riktigt")

(null)

Bästa kompisen Ingrid!

Hipp HURRA. Jag fyllde visst år🎈

Vaknade till frukost och sen middag som tjejerna styrt upp😍

(null)

Sportlovet spenderades i Hemavan, Tängvattnet på bästa sätt.

Bella, pappa och systeryster njuter i ☀️

Tripp, trapp, trull

Jag vann fisketävlingen 🙌🏼☺️

(null)

Lias hade napp men släppte precis vid kanten

(null)

Lias var i himlen. Öhrn Öhrn lät det mest hela tiden. E och tjejerna var inne i Hemavan och åkte slalom.

Livet❣️

(null)

Körde fast lite…Inte jag dock!

(null)

(null)

Kvällsfiske!

Kommentera

Publiceras ej